- Procedura Reklamacji
Procedura Reklamacji Usług Szkoleniowych
realizowanych przez ARGUMENTUM Sp. z o.o. SKA
- Prawo do złożenia reklamacji Zleceniobiorca/Uczestnik szkolenia ma prawo wniesienia reklamacji w przypadku:
- zastrzeżeń dotyczących poziomu merytorycznego szkolenia,
- zastrzeżeń dotyczących niezgodności prezentowanych treści z programem szkolenia,
- zastrzeżeń dotyczących metod wykorzystywanych podczas szkolenia,
- zastrzeżeń dotyczących jakości pracy Trenera/Konsultanta z grupą,
- zastrzeżeń dotyczących aspektów organizacyjnych szkolenia (przerwy, sprzęt ).
- Forma zgłoszenia reklamacji Reklamacje należy zgłaszać Organizatorowi szkolenia w formie pisemnej, listem poleconym przesłanym na adres Organizatora (ul. Klimczoka 3, 40- 857 Katowice) lub pocztą elektroniczną na adres biuro@argumentum.pl. Reklamacje można zgłaszać najpóźniej w terminie 14 dni od daty zakończenia realizacji usługi szkoleniowej.
- Wymogi formalne Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- nazwę i adres firmy oraz imię, nazwisko, stanowisko, nr telefonu i e-mail osoby zgłaszającej reklamację,
- nazwę i datę usługi, wobec której zgłasza się zastrzeżenie,
- opisany przedmiot (problem) reklamacji,
- uzasadnienie reklamacji z podaniem przyczyny jej złożenia,
- proponowany sposób rozwiązania reklamacji,
- zgłoszenie reklamacyjne wg wzoru dokumentu ISO: F01_P06_KSZJ,
- Odebranie reklamacji przez osobę koordynującą projekt. Wysłanie potwierdzenia odebrania reklamacji. Poinformowanie o procedurach reklamacyjnych.
- Rozpatrzenie sprawy – konsultacje z osobą odpowiedzialną za powstanie problemu, zestawienie wyników ankiet poszkoleniowych/wywiady z Uczestnikami szkolenia itp.
- Podjęcie decyzji oraz sporządzenie protokołu postępowania reklamacyjnego.
- Pisemne i telefoniczne poinformowanie zgłaszającego reklamację. Sprawdzenie akceptacji.
- Rozpatrzenie reklamacji
- Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona nie później niż w ciągu 14 dni roboczych, liczonych od momentu otrzymania przez Organizatora informacji o powstałej nieprawidłowości, zaś w przypadkach szczególnie skomplikowanych, nie później niż w ciągu 21 dni
- ARGUMENTUM zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpoznania, jeżeli wynikać będzie ona z nieznajomości postanowień umowy. Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne nie będzie zawierało wszystkich informacji wskazanych w pkt. 3 – Organizator wyznaczy uczestnikowi szkolenia 7-dniowy termin na złożenie poprawnego zgłoszenia Reklamacja zostanie uwzględniona wyłącznie, jeżeli uzyskana z ankiet średnia ocen danej usługi szkoleniowej jest niższa niż 3.0 (poszczególne oceny są w skali od 1 do 5). Dotyczy to zarówno usług o charakterze zamkniętym, realizowanych na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa jak i usług o charakterze otwartym, w którym uczestniczą osoby indywidualne. Reklamacja nie zostanie zatem uwzględniona w przypadku, gdy średnia wszystkich ocen usługi w ankiecie ewaluacyjnej wynosi powyżej 3.0., niezależnie od oceny osoby składającej reklamację.
- Z postępowania reklamacyjnego sporządzany jest protokół, udostępniany do wglądu w siedzibie firmy.
- Zadośćuczynienie
W przypadku uznania zgłoszenia reklamacyjnego, ARGUMENTUM gwarantuje bezpłatne, ponowne szkolenie grupowe lub indywidualne (albo inną formę rozwoju, tj. coaching, konsultacje indywidualne, kursy e-learningowe, gry, AC etc.) w terminie uzgodnionym z Uczestnikiem/Zleceniobiorcą szkolenia.